Over Vizicom

Onze Why, How en What

Content of informatie maken om jouw potentiële klanten de kans te geven om van je bedrijf te proeven, hen harten te raken én duurzaam aan je merk binden is de kern van mijn aanpak.

Wij gebruiken Align contentmarketing om

Het verstevigen van het merk

 Een positief beeld van je bedrijf te krijgen

 Een eigen betrokken publiek te creëren

✓ Publiek kennis te laten maken met je aanbod

 Publiek tot gerichte actie laat overgaan

Over Vera Brouwer

Nadat ze een bedrijf succesvol heeft opgebouwd en verkocht, is ze ondernemers en bedrijven gaan begeleiden met hun creatieve marketing.

Met meer dan 20 jaar ervaring als marketing en communicatie manager, art director en als contentmarketeer ervoer Vera dat we al jaren de vergelijking maken dat merken zich moeten gedragen als uitgever.

Een stap in de goede richting, maar wat haar betreft inmiddels een achterhaalde vergelijking. Dat is een aanpak waarin een merk content maakt en verspreid via verschillende kanalen. Meestal tekstueel en in heel veel vormen.

Allemaal individuele stukjes content. Wat we nodig hebben is een verhaal. Consistent gebracht in verschillende vormen. Een verhaallijn, herkenbaar met content dat smaakt naar meer – zoals een Align Watchwaardige contentserie.

Vizicom is onafhankelijk, klantgericht en helpt bedrijven hun contentbeleving te ontwikkelen om een publiek op te bouwen.

 “Marketing is telling the world you’re a rockstar. Content Marketing is showing the world that you are one.” 

– Robert Rose

Ieder bedrijf creëert een positieve impact. Zij brengen veranderingen in de samenleving. Wij maken van merken Align Watch-waardige Rockstar bedrijven.

Iedere ondernemer of bedrijf heeft een onderscheidende en inspirerende visie om met positieve impact een verandering teweeg te brengen voor de samenleving. Zij gebruiken hun Rockstar kwaliteiten voor een goede zaak! 

Klantgerichte Watch Rockstar

De klantgerichte rockstars brengen verandering te weeg in de markt, zij willen misleiding tegengaan en vergroten daar de klantgerichtheid. Hoe meer klantgerichtheid, hoe beter het is voor de positieve omgang in de samenleving.

Circulaire Watch Rockstar

De circulaire rockstars willen een verandering teweeg brengen op het gebied van ecologie en duurzaamheid. Zij blinken uit om de circulaire economie te ontwikkelen.

Maatschappelijke Watch Rockstar

De maatschappelijke rockstars brengen verandering op het gebied van de maatschappij, zoals de inclusieve samenleving, het vergrootten van de gezondheid binnen de samenleving, het bestrijden van eenzaamheid en armoede en het vergroten van de sociale cohesie.

Ieder merk  heeft haar eigen publiek 

Mensen kiezen vanuit hun hart en emotie

Wij helpen je met een eigen betrokken publiek op de bouwen

Van storytelling naar storydoing

Rockstars zijn er in alle maten. Zo werken wij voor start & scale-ups, voor lokale MKB bedrijven, voor ambitieuze non-profit en grote merken die willen transformeren.

Een rockstar bedrijf maken doe ik samen met een CreatiefLab van professionals

Vizicom heeft haar eigen CreatiefLab. Met een team van journalisten, filmmakers, ontwerpers, tekstschrijvers, motion graphic designers, video editors en media technologie experts, zijn we dagelijks samen vol enthousiasme bezig om het WOW effect bij onze klanten te creëren.

Het begint met een plan

Door jarenlange ervaring met projecten ken ik de vele uitdagingen en valkuilen. Zo weet ik dat voorbereiding en projectmanagement essentieel zijn voor een snel en efficiënt verloop van een contentproject. Daarom start ik altijd met een voortraject en maken samen een plan van aanpak. Ik investeer in de werkzaamheden en zorg dat verwachtingen duidelijk zijn. Zo leggen we samen de basis voor kwaliteit: een efficiënt en succesvol project.

Is it us you're looking for?

Ondernemers en bedrijven bereiken hun doel met een groot betrokken publiek met creatief bureau Vizicom als creatieve partner
Contact

Geraakt!

Ook met hen gingen we terug naar ’t hart en creëerden we een eigen betrokken publiek

VIZICOM ALIGN WATCH-WAARDIGE CONTENT

‘Vertel een verhaallijn, herkenbaar met content dat smaakt naar meer’